11 Şubat 2014 Salı

Yves Rocher İndirimi

Yves Rocher'da ücretsiz kargo, 10 TL indirim ve iki tam boy ürün hediye!!

Takip ettiğim bloglardan annelerlehayatadair.blogspot.com.tr sayfasında bu indirimi görünce hemen Yves Rocher 'ın sitesinde buldum kendimi ve oldukça karlı bir alışveriş yaptım!

Yukarıda da gördüğünüz gibi Toksinlerden Arındırıcı Yorgunluk İzlerini Silen Temizleyici Tonik zaten %20 indirimdeydi ama ben ZYEDF4 kodunu girerek ekstra 10 TL indirimli aldım.Üstelik kargo ücreti ödemeden, tam boy dudak parlatıcısı, deneme boy gündüz kremi ve benim çok severek kullandığım tam boy express göz makyajı temizleyicisi ile birlikte sadece 13,90 TL'ye aldım.
Alışverişte alt limit 20 TL ama dilediğiniz ürünü alabilirsiniz.
Fırsattan yararlanmak isteyenler tıklasın bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder