27 Şubat 2014 Perşembe

StriVectin-SD Yorumum

Hamileyken kullanmaya başladığım ürünü o dönem düzenli kullanamadım ancak doğum sonrası bitirene dek düzenli uyguladım.Dibine kadar kullandım hepsini.

Temizleme jeli kremsi ve köpürmüyor.Sanki köpürmeyince yeterince temizlemiyor gibi hissediyorum. Yüz kremi yağlı değil ama jelimsi kremler gibi hızla dağılmıyor benim cildim çok kuru olduğu için hemen emiyor sanırım.Göz altı kremi ise en güzeli,onu da daha önce denediğimden farklı bir yöntemle sürüyorum.Üzerinde öyle yazıyor diye :D Yöntemin adı patapatapata parmaklarımla göz altlarımı sakince dövüyorum hahaah :D

Soldan ikinci olan yüz ve boyun bölgesi için kırışıklık kremi sanki mentollü gibi bir kokusu var.Yalnız biraz zor emiliyor cildin üzerinde parlak parlak duruyor.

Seride en memnun kaldığım ürün ise göz altı kremi.Yalnız ben bu tarz ürünleri tüp de değil de kutuda seviyorum.O zaman sanki ürün daha bi bereketli oluyor.

Sonuç mu elbette Ajda Pekkan gibi gepgergin filan olmadım.Mimik kırışıklarım halen duruyor. Sanki anti-aging'den çok neme ihtiyacım var gibi geldi başka bir set aldım. Onun yorumları için tıklayınız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder