27 Şubat 2014 Perşembe

MAC Göz Kremi

Sevgili Görkem'in videosunda ve blogunda anlattığı cilt bakım rutininden etkilenerek aldığım 2.ürün kendisi.
Yani güzel, kötü değil, ama belki benim göz altlarım daha kuru ve yaşlıdır Görkem'e göre.Çünkü genelde beğenip önerdiği ürünlerden ne zaman satın alsam bana hep uydu. Ama bu kez Vichy ve Stri-vectin'i beğenmeyen bana kapak oldu kendisi :D Bilmiyorum belki de beklentimi çok yüksek tuttuğumdandır.

Amerika'da 35 Dolar Türkiye 'de 110 TL + vergiler şeklinde fiyatı.

Benim istediğim yoğun nem yerine su bazlı bir nemlendirme sağlıyor Zaten adı da bunu destekliyor.Su bazlılar bana yetmiyor.Hakikaten kuru ciltliyim çünkü. Babaneme çekmişim işte... Yıllarca kova ile Ponds tüketti o da :D

Henüz 1 hafta oldu gerçi ama bence tıpkı insanlar gibi ürünler de ilk izlenimde belli ediyor kendini :)
Fiyatı pahalı ve beni tatmin etmedi.Benden demesi...

Ah bu arada bunu bitirene dek kullacağım ama devamında ne alacağım bilmiyorum.
Övdüğünüz ve yerdiğiniz kremleri yorumlara yazın ne olur :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder