27 Şubat 2014 Perşembe

Missha Near Skin İnner Moist

Evet... Benim cildim hassas,kuru hatta nemsiz bir cilt...
Doğumdan sonra bana bi haller oldu,sanırım çok kilo aldığım için kendimi çirkin hissettim ki kişisel bakımıma daha bir dikkat eder oldum.

Strivectin Serisinden de çok memnun kalmayınca inceleme yazım burada hayli zamandır adam gibi bir krem seti arayışına girmiştim. Dr.Murad alma konusunda çok düşünüp o kadar para vermeye kıyamadım. 
Aqua serileri (Bioderm ve Vichy) testerlerını denediğimde de hayal ettiğim nem etkisini elde edemeyeceğimi anladım. 

Bloglara,youtube videolarına bakınırken Görkem Karman'ı takip etmeye başladım. Bu genç kızın benimkine benzer hatta benimkinden de alerjen ve hassas bir cildi vardı. Hızlıca ürün incelemeleri yapmasına bayıldım. Bir çok ürün konusunda fikrinin benimki ile uyuştuğunu fark edince de aman denemekten ne çıkar dedim.

Missha bu seti hediye göndermiş.. Yarab bir gün bu garip bloggera da gönderirler mi acaba böyle ürünler!?
Ben gayet 200 TL ödeyerek misshashop.net adresinden satın aldım.
Öğleden sonra almama rağmen ertesi sabah uyandığım gibi kargo elimdeydi.İnanılmaz hızlılar.

Paket çok şık.
 Tonik 130ml + seyahat boyu 30ml
Emülsyon 110ml + seyahat boyu 30ml
Besleyici krem 50ml + seyahat boyu  10ml
Ürünlerin boyları gayet büyük. Üstelik aynı ürünlerin seyahat boylarının olması da çok güzel. Ayda bir şehir dışına çıkıyorum. Yılda 1-2 kez de uçakla bir yerlere gidiyorum.Eh yanıma almaya çalıştığım bakım malzemelerini başka kaplara koy hangisi hangisiydi aktı mı koktu mu derken ürün ziyan oluyor.
Gelelim kremlere...
Solda gördüğünüz tonik.Arkasında korece yazdığından anlamadım ama deneyimlerimden yola çıkarak net olarak söyleyebilirim ki içinde alkol yok.Temiz yüzden bile pek güzel kir çıkartıyor :D Sonrasında da cildi germiyor.
Emülsiyon bence seride gereksiz bir ürün olmasa da olurdu dedim ilk.. Ama sonra düşündüm ki yazın besleyici krem ağır geleceğinden bunu kullanmak daha hoş olacak.
Krem gayet güzel nem veriyor bana çok iyi geldi ancak normal-karma ciltliler için biraz ağır olabilir.

İlk sürüşümde cildim su içmiş gibi olmuştu ama sonraki kullanımlarımda nem hissettim sadece.Parlama ve yağlanma yapmadı.Tek beğenmediğim yanı kokusu ama o da çok rahatsız etmiyor çünkü hemen uçuyor. Seri de bir de göz kremi olsa pek güzel olurmuş.Deneyen varsa göz kremi nasıl yorum bırakabilir misiniz?

Ah bu arada yetkiliden tester istemiştim,unutmamış göndermişler..

Ben BB krem testerı istemiştim elimizde kalmadı dediler.İnşallah gelince onu da gönderirler :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder