11 Şubat 2014 Salı

Cloud 10 Makyaj Alışverişim

Uzun zamandır internet alışverişlerimi yazmak aklımda ama bi türlü fotoğraf çekip, zamanı ya da benim hevesim geçmeden yazmak nasip olmuyordu.
Fakat bir site keşfettim ve ürünlerim bugün geldi.Yazmasam ayıp olur diye düşündüm.
Öncelikle yeni yeni (emekleme dönemim diyelim) instagram kullanmaya başladım ve make-up artistleri takibe alınca Real Techniques adlı fırçaların varlığını öğrendim.
Bekarken makyajıma pek özenirdim, evlenene kadar ki süreçte de güzel ürünlerle hoş makyajlarım oldu. Ama evlilik ve iş hayatı yoğunluğu başlayınca sadece göz makyajı ile idare ediyordum. Fakat doğumdan sonra ev kuşu olunca cildime,makyajıma özen göstermek bana kendimi iyi hissettirmeye başladı.
Tabii evde kendi kendime boyanıp durmuyorum :) Ama bazen düşük hissettiğim aşırı uykusuzluktan morarıp çökmüş göz altlarıma katlanamadığım anlar olmuyor değil. İşte böyle anlarda Arda'yı uyutup banyoda 15-20 dk boyanmak günün geri kalanında aynaya her baktığımda iyi hissetmemi sağlıyor.Ve bence en önemlisi de bu size kendinizi ne iyi hissettiriyorsa onu yapmak!Ben iyiyken kocam da bebeğim de kapıyı çalan komşumda daha iyi oluyor bana.Hatta eşyalarım bile güzelleşiyor sanki..



Neyse dönelim konumuza,öncelikle "aga nedir bu fırçanın özelliği ki?" diyenler için YouTube da kanal açarak guru olmuş makyaj uzmanları Pixiwoo kardeşlerden Samantha Chapman, kendi markası olan Real Techniques'i kurmuş ve pek çok fırça markasını geride bırakarak oldukça başarılı ve popüler bir marka haline gelmiş. Öyle ki ben MAC,Bare Minerals filan kullanıyordum fırçalarımı en iyisi de onlar sanırdım.Fakat gerek yabancı, gerek yerli bloggerların öve öve bahsettiği bu fırçaları aşırı merak ettim.Aslında İngiltere'ye de Amerika'ya da gelen giden arkadaşlarım da çok oldu ama benim böyle bir fırçadan haberim yoktu. Velhasıl almaya karar verince ürünü nerden nasıl alırım dedim.
E-bay ve Amazon'da ürün vardı fakat Türkiye'ye kargosu yoktu. Gittigidiyor'da 65 TL idi fakat ben çin işi japon işi çıkmasından ürktüm.Risk alıp yurt dışından alırım hem daha uygun fiyata alırım dedim. Cloud 10 diye bi site varmış oradan alanlar memnun kalmış fakat site İrlanda menşeili ve euro bazında olduğundan biraz pahalı.Bir de her marka yok öyle,küçük bir site. Güzel yanı chat kısmında hemen herşeye cevap veriyorlar,user friendly bir site ve 1 hafta içinde ürünlerim kusursuz halde elime ulaştı.Ben memnun kaldım tavsiye eder kendim de bundan sonra oradan alışveriş ederim.
Neler aldım,nasıl durdu,işte fotosu;

Real Technuqies Expert Face Brush: 
Öncelikle diğer markalarda {MAC, Sigma, Inglot,...} kullanılan kod sistemi yerine fırçalara isim verilmesi çok hoşuma gitti. Çünkü ben o kodları hiç aklımda tutamıyor ve kurabiye tarifi verir gibi satıcılara ne istediğimi anlatırken komik duruma düşüyorum. Bu fırça adı üzerinde uzman fırça, uzmanlığı nerde mi? Yıllarca gerçek kıl da gerçek kıl diye kazıklanmışız. Fırça açıklamalarında, fırça kıllarının el kesimi olduğu, taklon kıllardan üretildiği yazıyor. Yani kozmetik ve resim fırçalarında kullanılan sentetik kıllar olduğunu; üzerinde bakteri gibi zararlı yapıları tutmadığı için cilde dost ve temizlik kolaylığından dolayı gerçek kıllardan daha hijyenik.
Fırça üstten 3. karede görüldüğü gibi sıkı yapıda ve elips şeklinde,yumuşacık tüyleri var kullanım öncesi ve sonrasında yıkadım bir tane kıl düşmedi.Üstelik nohut tanesi kadar baz ve fondoteni yüzüme ve boynuma dağıtabildim.Ürünü içine hapseden bir fırça değil oysa MAC fırçamda ki ona da hatrı sayılır para vermiştim aşırı fondoten gidiyor ve yüzümde de hissediyorum farkı bu fırça ile sürdüğümde hem daha az ürün kullandım hem de sonuç sanki hiç fondoten sürmemişim de cildim bi güzelleşmiş gibi oldu :D
Likit ve krem formda ürünleri dağıtmak için tasarlanmış bu fırça fakat ben toz ürünleri de bununla sürdüm :D Devamını alana dek idare edicem artık ne yapalım..
Bence makyaj yapmayı seviyorsanız doğru yapmak çok önemli yüzüme sürdüğüm şeylere para verirken acımıyorum. İnce kuru kolay yaşlanacak bir cildim var zaten. Hazır gençken keyifle almak sürmek en güzeli. Varsın 120 tane değil 20 tane ürün olsun makyaj çantamda. Zaten ünlü makyaj guruları da invest in brushes diyor.Yani fırçalara yatırım yapın... 

Gelelim diğer ürünlere;

Sleek Brow Kit:
Solda jel formda sağda ise toz formda olmak üzere iki bölüm var.Küçük bir aynası ve minyatür fırçaları kullanışlı.Cımbız beş para etmez ama makyaj çantasında dursun bi tane işte. Şimdi ben kaş kalemi kullanıyordum en açık ton gene buna benzer bi sonuç elde ediyordum.Sanırım benim elim henüz bu tarz bi ürünü ilk kez kullandığım için yatkınlaşmadı. Jel ile kaşınızın kontürünü belirleyip toz ile içinin boşluklarını dolduruyorsunuz. Benim kaşlarım düzgün ama seyrek gür değil yani...Ve de kaşım-kirpiğim çok açık kumral,boyamazsam ortaya çıkmıyorlar yani.. Anladığım ve Youtube'dan izlediğim kadarı ile traşlanmış kaşlara uyguluyor kadınlar bunu ama ben kalem yerine bunu kullanıcam. Sürmesi daha zor ama silmesi daha kolay olan bu ürün kaleme göre daha doğal bir sonuç veriyor.Bir de bir tık daha kalın ve tok gösterdi sanki kaşlarımı. Ben pişman olmadım aldığıma.. Benefit Brow Kit'inden çok daha uygun fiyat ve çok benzer ürün. Bakın Benefit'in ki aşağıda;


Uygulama şeklini en iyisi değilse de bu videodan izleyebilirsiniz. 

Ve son ürün 

Sleek Contour Kit;
Bu ürünün bir de böylesi var ve 3-4 Euro daha ucuz 

Fakat ben içinde rengi çok sevilen allık olanı Fair tonda sipariş ettim.Fair ve Light arasında hiç fark yok yazıyordu Cloud 10'deki kullanıcı yorumlarında Light bana daha uygun olsa da kalmamıştı umarım yoktur.
Ürüne tek kelime ile bayıldım!! Aydınlatıcısı çok doğal. Mac çok şampanya,Benefit stick likit yapmış ve gümüşümsü ikisini de sevmedim,The Balm ise fazla altın parlak geldi. Bunu tek geçerim parlatmadan aydınlatıyor yüzü. Allığın pembeliği şeftaliye çalıyor ve çok güzel durdu. Kontor kısmını yani bronz gibi olan pudra kısmını ben mi az sürdüm ışıktan mı böyle oldu bilmem ama Mac'in ki kadar çıkartmadı elmacık kemiğimi belki tonu açık kaçtı ya da bir iki denemeden sonra oturacak.Belki de doğum sonrası kilomu atamadığımdan hala yanaklarım çok tombul ne kadar gölgelesem de fayda etmiyor :D
Bu arada kontor nereye aydınlatıcı nereye sürülür size uygulama alanlarını göstereyim ;

Unutmadan göz altına sürülmemeli yanak üstüne sürülmeli diye biliyordum  ve öyle uyguladım. Göz altıma çare olabilceğini de düşünmüyorum zaten...

İşte ürün yorumlarım böyle..
Güzel kalın,sağlıcakla kalın...

Not: Gözlerimin altı ne yapsam çökük bir de göz altı aydınlatıcı önerisi istiyorum sizlerden. Benefit Ooh La Lift nasıl sizce? Kullanıp memnun kalan var mı? Ya da başka bir ürün önerisi olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder