27 Şubat 2014 Perşembe

Yves Rocher Alışverişim

Hatırlasanız şu linkte size güzel bir indirim haberi verip alışverişimden bahsetmiştim.
Yalnız içlerinde bir ürün vardı ki bir kez kullandığım gibi arkadaşıma verdim.O yüzden onun fotoğrafını çekemedim.
Toksinlerden Arındırıcı Yorgunluk İzlerini Silen Temizleyici Tonik
Kendisi yukarıdaki arkadaş...
Bir kere tonik diye jel yapılı bir şey geldi ki bence madem böyle bir ürün yapmışlar açıklamalarında mutlaka yazmalıydı!

Ben süt ve jel tarzı ürünleri sevmiyorum.Likit bildiğin tonik ve bildiğin krem formunda hadi losyon formunda ürünler tercihim.

Neyse geçelim ürünün özelliklerine

Ürünün Adı: "Toksinlerden Arındırıcı Yorgunluk İzlerini Silen Temizleyici Tonik"
Ürünün Vaadi: Detoks etkisi
Yorgunluk izlerinden eser bırakmayan kusursuz bir etki. 
Cildi tamamen arındırır ve aydınlatır, tazelik hissi verir, canlandırır.
Bu ürünün detoks etkisi içerdiği 3 farklı çayın eşsiz bileşiminden gelir: Yeşil Çay, Beyaz Çay ve Madagaskar Çayı. Ayrıca, yumuşatıcı Organik Papatya Suyu ile ferahlatıcı Nane Suyu içerir.
Ağır kokusu ve yüzüme uyguladıktan sonra hem fazla kir çıkarmaması hem de sonrasında hatta neredeyse yapış yapış gibi kalıp emildikten sonra gerginbir his bırakması nedeni ile bu ürünü sevmedim.
Ama kokusu ve dokusundan hoşlanan arkadaşıma verdim. Yani seven var sevmeyen var :D

Diğer 2 ürüne ise ba-yıl-dım!
Göz makyajını tek harekette çıkartan ve dudaklarımı tek harekette nemlendirip mis gibi kokutan balm tam bana göreymiş...


Bir de bu alışveriş de almadığım ama yine kullanıp memnun kaldığım bir ürünü daha eklemek istedim bu posta.
Siyah nokta temizleme ve gözenek sıkılaştırma vaadinde bulunan bu ürünü haftada bir uyguluyorum.Sanki gerçekten vaadi yerine getiriyor gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder