11 Şubat 2014 Salı

The Balm'larım

Sevgili az sayıdaki canım takipçilerim :D
Teknoloji özürlü ben yavaş yavaş öğreniyorum sanırım :))
Bakınız artık İnstagramım da var...Şekil a-1deki gibi



Fotoğrafta görüldüğü üzere yılbaşı öncesi Gratis'te %50 indirime giren The Balm ürünlerinden aldım.

Hemen yorumlarımı yapayım;
Balm Shelter : BB Krem yani renkli nemlendirici... Her sabah uykusuzluktan rengi kaçmış nevri dönmüş yüzümü yıkayıp anti-aging kremlerimi sürüp üzerine bunu sürüyorum. Kapatıcılığı fondoten gibi değil.Sivilceniz filan varsa gözüküyor ama en açı rengi bana tam geldi,cildimin tonunu eşitliyor ve sanki ısıtıyor diyim.
Yalnız çok soğuyunca havalar nemlendirici özelliği yok mudur nedir (ya da ben çok kurudum) burnumun üstünde kuruyor ürün... Gene de bana kendimi iyi hissettirdi. Daha önce Olay BB Krem denemiştim o yaramamıştı bana. Garnier ya da Maybeline kullanan ve kuru ciltli olan varsa okuyucumlarım arasında yorumlarınızı beklerim.

Hot Mama: Şeftali tonunda pırıltılı ve çok pigmentli bir allık.Herkese çok yakışıyormuş.Bana da yakıştı :D 
Sleek setinde çok övülen allıktan daha tatlı bir rengi var bence ama az sürmeli yoksa al yanak olur domates yanak...

Sexy Mama: Bu renksiz denilecek bir pudra fondoten sürdüğümde sabitlemek için kullanıyorum.Cildim ne kadar kuru olsa da fondoten sürdükten sonra T bölgemde bazen yağlanma oluyor.Bir de internette izlediğim videolarda göz altına da uygulandığını gördüm makyaj akmasın kokmasın diye.. Ben de başladım uygulamaya ancak bir yandan da acaba hepten kurur yaşlanır mıyım diye korkuyorum saf gibi :))

Overshadow: Ben yine en açık rengini aldım.Bu aslında pırıltılı bir toz far.Ancak makyaj oyuncaklı bir şey.Rujunuza eyelinerınıza ojenize minik bir fırçaya alıp pıt pıt serpebilirsiniz.Allık üstüne geçebilirsiniz.Biraz altın pırıltı veriyor.Ben büyü far fırçası ile yoğun olmayacak şekilde sürmeyi seviyorum,daha küçük fırçalarla daha simli görüntüler yakalama da mümkün tabii...

Ah bir de fotoğrafını çekmedim ama eyeliner fırçası aldım..
Resmi aşağıdaki gibi,biraz sert ve kalın geldi bana.Ama yoklukta iyidir.
Jel eyeliner ve ıslak farlar için ince sivri kısmını,toz farları eyeliner gibi sürmek için kesik/köşeli kısmını kullanıyorum.
The Balm Kaş/Eyeliner Fırçası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder